loader
bg-category
Produktanmeldelse: Det er ok at have bly i din læbestift af skønhedshjørne

Del Med Dine Venner

Forfatterens Artikler: Theresa Manning

Navn: Det er ok at have bly i din læbestift Mærke: The Beauty Brains Størrelse: 350 sider Pris: $ 15,10 (paperback), $ 3,63 (fænge) $ 2,99 (nook bog)

Synopsis: Er du syg af uhyrlige skønhedskrav og overprisede produkter, der ikke leverer? Træt af at ikke vide, hvad man skal tro på produkter? Forvirret om, hvem der skal stole på skønhedstips og tricks? Nå, bekymre dig ikke mere. De populære science bloggere, The Beauty Brains, er tilbage med en anden bog fuld af informative og sjove skønhedsrådgivning.

The Beauty Brains var en af ​​de første skønhed blogs jeg nogensinde har snuble over, og det har været en favorit siden da. Det er skrevet af en gruppe kosmetiske kemikere, der har en videnskabelig, no-nonsense tilgang til skønhed. De sætter rekorden direkte på alle myter og vildledende oplysninger om kosmetiske ingredienser og produkter, fortæller dig hvad der virker, og hvad der ikke gør, hvad der er sikkert og hvad der er farligt, og tydeligt forklare, hvordan kosmetiske virksomheder kan komme væk med hyped-up hævder de lave.

Deres blog er et must for alle, der ønsker at blive en smartere shopper. Det er også målet med deres nye bog, det er ok at have bly i dit læbestift. Det er ikke den eneste skønhedsmyth, Skønhedshjørneen er i denne bog. Det er opdelt i seks sektioner - Clever Lies, Scaremongering, Makeup eller Make Believe, Green Products, Bizarre Beauty Ingredients, og virker noget virkelig? - der hver er opdelt i mini kapitler, der dækker hudpleje, makeup, hårpleje og generelle spørgsmål.

De forklarer, hvorfor kemisk fri kosmetik ikke eksisterer, hvordan man kan se, om mærker, der tilhører samme moderselskab, sælger den samme formel til forskellige priser, og om din hudkrem kan afbryde lufthavnens eksplosive detektorer, hvilke ingredienser skal du passe på i dine produkter, og som kun er "pixie dust", uden fordel, men at gøre produktet mere tiltalende for forbrugerne og meget mere.

Bogen følger bloggens format. En læser stiller et spørgsmål, og skønhedshjørnerne svarer på det i deres sædvanlige ligefrem humoristiske stil. Alt er forklaret så tydeligt, at selv dem, der har meget lidt kendskab til kemi, let kan forstå det. Informativ og underholdende, bogen er et frisk pust og bør læses af enhver, der bruger nogen form for skønhedsprodukter.

Tilgængelig på: amazon.com og barnesandnoble.com

Resumé Informativ og underholdende, det er ok at have bly i din læbestift af Beauty Brains sigter på at gøre dig til en smartere skønhedshopper ved at sætte posten lige på skønhedsmyther, kosmetiske ingredienser og taktik, der bruges af mærker for at gøre deres produkter mere tiltalende. Alt er forklaret i en retfærdig og humoristisk stil, der gør det nemt at forstå selv for dem, der har lille kemi viden.

Rating: 4.5 / 5

Afsløring: Denne vare blev sendt af PR til overvejelse. Derudover indeholder anmeldelsen et tilknyttet link. For mere information, se min ansvarsfraskrivelse.

Del Med Dine Venner