loader
bg-category
Boganmeldelse: Skift dit tøj, skift dit liv af George Brescia

Del Med Dine Venner

Forfatterens Artikler: Theresa Manning

Titel: Skift dit tøj, skift dit liv: Fordi du ikke kan gå naken Forfatter: George Brescia Sider: 288 Pris: $15.30

Synopsis: Åbn døren til harmonisk, kraftfuld og positiv dressing med en guide, der er som The Secret - til din garderobe. I denne banebrydende bookbog viser stilekspert George Brescia dig, hvordan man forvandler sig selv fra indersiden ud. Mere end en stilguide, lærer denne revolutionerende bog af en erfaren stylist en metode til bevidst dressing, der begynder med en kraftig intern forandring. I stedet for bare at gribe fat på det, der er tilfældet, lærer du at fastsætte dine mål for dagen, bestemme, hvordan du vil blive opfattet, og så klæde dig på en måde, der hjælper med at manifestere disse intentioner. Ændre dit tøj, ændre dit liv, afslører den sande magt, dit tøj har for at påvirke dit liv, hvilket viser, hvordan denne anden hud påvirker dine jobudsigter, dit romantiske liv, din indkomst og endda din dybeste følelse af selv. Oversætter hans styling metoder til en filosofi, som alle kan anvende på egen hånd, Brescia leverer også tips og tricks af handelen for at hjælpe med at konvertere selv den mest slidte kommode til en glad og uddannet shopper. Fordi målet er at få dig til ikke kun at se godt ud, men også føle dig mere selvsikker. Fra et stort skab til en helt ny filosofi om farve, er dette en omfattende vejledning til alle, der nogensinde har kigget på hendes skab i fortvivlelse. Tilgængelig, direkte, ærlig og tankevækkende, Skift dit tøj, Skift Livet, tager øje med skæringen mellem skæret og vores følelser, håb og drømme, og viser os, hvordan forbedring af vores ydre udseende kan have livs- ændre virkninger på, hvordan vi opfattes af andre - og endnu vigtigere - om, hvordan vi opfatter os selv.

"Dette er ikke en bog om stil eller mode. Dette er en bog om at lære at se. Dette er en bog om dit forhold til omverdenen. Dette er en bog om at bringe orden og harmoni med vores ydre udseende og dermed til vores indre liv. Dette er en bog om, hvordan vi kommer på vores egen måde. Dette er en bog om at skrue op i lydstyrken og leve hver dag til fulde. Dette er en bog om forandring, "reciterer stylisten George Brescia i introduktionen af ​​sin nye bog, Skift dit tøj, Skift dit liv.

Har tøj virkelig en så stor indflydelse på vores liv? Ja. Den måde, vi kler på, er en afspejling af vores indre selv. Når vi føler os godt om os selv, har vi tendens til at klæde os bedre og være mere opmærksomme på, hvad der passer og smigter os. Men når vi hader den måde, vi ser på, har vi en tendens til at skjule vores kroppe bag baggy, formløse, falmede farvede tøj, og håber ingen vil bemærke os. Kun dette har den modsatte virkning. Vores dowdiness markerer os som usikre og får os til at skille sig ud. Og af alle de forkerte grunde.

Vores outfits, uanset om vi kan lide det eller ej, send en besked til omverdenen. Denne meddelelse kan enten være positiv eller negativ og påvirke alle områder af vores liv, fra vores jobudsigter og indkomst, til vores romantiske liv og selvværd. Derfor er det vigtigt at klæde sig bevidst. Så du kan kommunikere gennem dit tøj, som du er og hvad du vil i livet.

I denne bog giver Brescia nogle værdifulde indsigter til at hjælpe dig med at forstå, hvorfor du klæder dig som du gør, og hvordan du får det rigtige indre selv ud. Når du har givet dig tilladelse til at klæde dig som om du altid har lyst, vil du gøre det samme på andre områder af dit liv, blive lykkeligere og mere opfyldt.

Selvfølgelig er bogen også fuld af praktiske stiltips. Brescia vil lære dig at rense din garderobe, hvad der er vigtigt for enhver kvinde i hendes skabet for at kunne klare alle lejligheder i stil, hvilke nuancer passer bedst til din farve (selvom jeg var lidt skuffet, er der ingen råd om dette for kvinder med medium brunt hår - hver anden almindelig hårfarve er dækket) og hvilke stilarter bedst flatter din form, hvordan man vælger de rigtige tilbehør til hver outfit og meget mere.

Bogen er skrevet i en vittig og underholdende stil, der får dig til at føle, at du snakker med en ven. Ja, undertiden er sproget lidt over toppen, og det føles som om han tager mode lidt for alvorligt, men så tror jeg det er normalt, når du arbejder i denne branche. Jeg følte også, at han talte for det meste til karriere kvinder i stedet for studerende, selvom han med sine tips og tid kan lave en alsidig klædeskab på et budget.

Hvad virkelig skuffede mig var imidlertid manglen på billeder. Jeg ville have elsket at se nogle før og efter transformationer. På trods af dette vil jeg stærkt anbefale denne bog til enhver kvinde, der er utilfreds med sin nuværende stil og ønsker at ændre den. Før du køber nyt tøj, skal du finde ud af, hvem du er, og hvad du vil kommunikere. Ændre dit tøj, ændre dit liv hjælper dig med at gøre begge dele.

Tilgængelig på: Amazon

Resumé George Brescia forklarer i sin bog, Change Your Clothes, Change Your Life, hvordan dressing godt kan ændre alle aspekter af dit liv. Fuld af stil tips og psykologiske indsigter, vil denne guide hjælpe dig med at klæde den måde, du altid har ønsket og kommunikere, hvem du er gennem dit tøj.

Rating: 4/5

Afsløring: denne vare blev sendt af PR til overvejelse. Derudover indeholder anmeldelsen et tilknyttet link.For mere information, se min ansvarsfraskrivelse.

Del Med Dine Venner